Comunicat | Josep Manel Ximenis ja no té cap vinculació política amb la CUP

La formació independentista dóna suport a la regidora Maria Ballester i a l’assemblea local d’Arenys de Munt

La CUP ha volgut expressar el seu suport a la regidora d’Arenys de Munt, Maria Ballester, davant la situació d’usurpació de les sigles polítiques per part de l’antic portaveu Josep Manel Ximenis. La formació independentista vol deixar clar que, malgrat que legalment es permet que Ximenis faci servir el nom de la CUP, aquest senyor no representa cap dels valors del projecte de la unitat popular i treballa únicament en el seu benefici personal. És per això que la CUP  vol fer constar també que Ximenis representa les formes més antigues i poc democràtiques de fer política que han existit al nostre país i reivindicar la tasca de Maria Ballester i la resta de l’assemblea local d’Arenys de Munt.

Josep Manel Ximenis va ser expulsat de l’assemblea local d’Arenys de Munt després de fer unes declaracions “xenòfobes i masclistes” al juny del 2015. En aquell moment, lluny de fer cas a la decisió de l’assemblea, Ximenis va retirar els diners del compte corrent del grup municipal de la CUP Arenys i es va personificar com a representant legal de la formació. En aquests moments, continua exercint com a regidor de la CUP al ple municipal sense comptar amb la legitimitat de l’assemblea local ni de la resta del conjunt de l’organització.

Països Catalans, 25 de juliol de 2018